LAG „Moslavina“, u sklopu projekta suradnje „Turizmom razvijamo područje“, izrađuje Brand strategiju Moslavine kao jedinstvene turističke destinacije, a za njenu izradu, temeljem javnog poziva, izabrana je tvrtka Size d.o.o. iz Zagreba. Za potrebe iste, pri LAG-u „Moslavina“, osnovan je Koordinacijski odbor za turizam u koji su uključeni bitni turistički dionici regije Moslavine. Jedna od aktivnosti, za potrebe izrade Strategije, su i nedavno održane radionice s dionicima turističkog razvoja Moslavine, a čiji su domaćini i organizatori bile turističke zajednice.
Radionice su održane u svih 5 TZ-ova, a uz domaćine, direktorice TZ-ova, istima je prisustvovao predsjednik Koordinacijskog odbora za turizam, Janko Kezele, koji je istaknuo slijedeće: „Činjenica je da na području Moslavine već imamo istaknute brendove, a ovim projektom napravit će se korak dalje. On će sve dionike ujediniti i osnažiti. Ponuda na području Moslavine je raznovrsna, ali svi smo svjesni toga da nije organizirana. Dakle, cilj ovog projekta je da u konačnici dobijemo alate koji će nam koristiti da turistima pružimo kvalitetniji doživljaj. To je u prvom redu web stranica, potom karta područja i brošura te slogan i logo s kojima ćemo nastupiti na tržištu.“
Zbog situacije uzrokovane koronavirusom, zainteresirani sudionici morali su se najaviti, a radionice su održavane uz strogo poštivanje trenutnih epidemioloških mjera.
Prva radionica održana je u Kutini, 11. ožujka 2021. godine, a istoj je prisustvovalo 15-ak dionika turističkog razvoja s područja Kutine. Potrebu izrade Brand strategije predstavio je sam predsjednik LAG-a „Moslavina“, Zlatko Babić.
|