DOBAR TEK U MOSLAVINI!
U utorak, 14. ožujka 2023. godine u prostoru ugostiteljskog objekta „KOD BAKE“ u Kapelici (Garešnica), od 9,30 sati održana je druga po redu radionica aktivnosti „Dobar tek u Moslavini!“, a koja se provodi u sklopu projekta suradnje „Okusi domaće!“. Na radionici je prisustvovalo 18 sudionika koje su činili predstavnici ugostiteljskih objekata sa područja regije Moslavine, te djelatnice LAG-a „Moslavina“.
Cilj radionice bio je potaknuti konstruktivnu raspravu među ponuditeljima ugostiteljske usluge o moslavačkoj kuhinji i moslavačkim jelima, kao i o načinu promocije istih putem izrade promotivne moslavačke kuharice u kojoj će se ispričati priča o moslavačkoj kuhinji i moslavačkim receptima koji najbolje predstavljaju našu regiju.
Svoj doprinos raspravi uvelike su svojom stručnošću i komentarima pridonjele i književnica i novinarka Božica Brkan (uz drugo, autorica zavičajne čitanke „Oblizeki – Moslavina za stolom“), etnologinja i povjesničarka Slavica Moslavac (uz drugo, autorica monografije „Etnološki zapisi po Moslavini i širem zavičaju“) te vlasnica ugostiteljskog obrta GastrGar i Gastro Akademije, chefica kuhinje Danijela Crnjak Andri.
Na početku događanja Voditeljica LAG-a Moslavina Anica Lenart predstavila je prisutnima projekt „Okusi domaće!“, kao i podaktivnost „Dobar tek u Moslavini!“, nakon čega je uslijedio glavni dio gdje je svaki od prisutnih predstavnika ugostitelja ukratko predstavio trenutnu ponudu, te način na koji smatraju da se navedena ponuda može dodatno poboljšati. Također, prisutni dionici ugostiteljske ponude složni su kako bi veliki naglasak u budućnosti trebao biti na međusobnoj suradnji. Na samom kraju događanja prisutni sudionici imali su priliku degustirati neka od tradicionalnih jela moslavačke kuhinje.
Projekt suradnje “Okusi domaće!” provodi se u partnerstvu 3 LAG-a (LAG Moslavina, LAG Mura – Drava i LAG Međimurski doli i bregi) koji pokrivaju područja dviju kontinentalnih regija, Međimurja i Moslavine.
Provedbom planiranih aktivnosti namjerava se pridonijeti prepoznatljivosti ruralnog prostora Međimurja i Moslavine kroz promociju i održivo korištenje kulinarske baštine što će potaknuti nove gospodarske aktivnosti (osobito turističke) na područjima LAG-ova partnera. Kreirat će se novi promotivni materijali za brendiranje dviju destinacija, konkretno kroz monografiju, kuharice s receptima i video materijale, dizajn i aplikaciju etnomotiva, radionice, festival i javna događanja te izrađene promotivne materijale. Kroz studijske posjete, vezanu razmjenu znanja i učenje na primjerima dobre prakse ojačat će se ljudski resursi partnera u području promoviranja i održivog korištenja kulinarske baštine.
|