Rezultati Oznaka

On-line edukacija: Proračun EU sredstava za regije i gradove

Kako funkcionira EU proračun? Kako europske regije i gradovi mogu pristupiti EU fondovima? Europski odbor regija i gradova organizira online edukativne radionice od 31. listopada do 9. prosinca 2016. Edukacija će se sastojati od šest glavnih tema, odnosno svaka tema za jedan tjedan te će zahtijevati oko dva sata vremena za usvajanje teorije određene teme.

Europski odbor regija i gradova predstavlja savjetodavno tijelo koje predvodi europske regionalne i lokalne vlasti te im pruža korisne informacije s naglasak na pristup fondovima EU i razumijevanje funkcioniranja proračuna. Ovogodišnju edukaciju predvodit će Europska investicijska banka uz dvije Opće uprave (regionalna i urbana politika te proračun) Europske komisije.

Sadržaj koji će se obrađivati kroz edukaciju prezentirat će stručnjaci koji imaju praktična iskustva u osmišljavanju i provedbi projekata, a uključuje video, raspravu uživo, biltene te kvizove tijekom trajanja edukacije. Više od 50 govornika (dužnosnici EU, akademici, doktori, djelatnici lokalnih vlasti) pridonijet će edukaciji na način da će podijeliti svoje iskustvo i usvojena znanja s polaznicima.

Sam tečaj održat će se u ponedjeljak 31. listopada 2016. godine, dok će materijali biti dostupni online do 31. srpnja 2017. godine. Polaznici koji će imati zabilježenu prisutnost na najmanje 80% tečaja moći će preuzeti certifikat.

Više informacija i registracija

Izvor: http://www.europski-fondovi.eu/

Jednodnevna edukacija: Nova pravila i novi natječaji iz EU fondova za mala, srednja i velika poduzeća: Kako pripremiti uspješan projekt?

21. travnja 2016. godine, u Zagrebu, Almeria Centar, Ulica grada Vukovara 284, 3. kat, Uredski prostori „D“, Učilište EU PROJEKTI, s početkom u 9:30 sati

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije pokrenulo je, krajem prvog kvartala ove godine, postupak pojednostavljenja procedura i optimizacije procesa u svrhu ubrzanja pripreme natječaja, ugovaranja i provedbe projekata, i u konačnici apsorpcije EU sredstava. U najavi su strukturalnije izmjene natječajnih procedura i poslovnih procesa, nakon čega će se krenuti u formalne izmjene pravila i procedura.

Tijekom 2016. godine očekuje se otvaranje cijelog niza natječaja za mala i srednja poduzeća (MSP), kao i velika poduzeća, u sklopu kojih će biti moguće financirati infrastrukturne projekte, nabavu opreme, certificiranje, izlazak na strana tržišta, ali i brojne druge aktivnosti u sektorima kao što su turizam, proizvodnja, prerada, informacijske i komunikacijske tehnologije te drugim sektorima. Unatoč izdašnim sredstvima, prolaznost na natječajima je vrlo niska jer prijavitelji ne znaju o čemu je potrebno voditi računa prilikom pripreme projekata i kako si povećati šanse za uspjeh.

Cilj edukacije jest pojasniti postupak pojednostavljenja procedura koji će se odraziti ne samo na Sustav u cjelini, već i na same korisnike. Uz to, svrha edukacije je prikazati najavljene natječaje, uvjete prijave i evaluacije, kao i podučiti polaznike o tome kako pristupiti pripremi projekta, s osobitim naglaskom na nova pravila, a kako bi postigli uspjeh i prošli bodovni prag koji im osigurava financiranje. Ujedno će se omogućiti svim polaznicima da provjere jesu li njihovi projekti prihvatljivi za prijavu i iz kojeg fonda, kao i dati smjernice o tome kako se priprema projektna dokumentacija.

Edukaciju će voditi gđa. Ariana Vela, iz Učilišta EU PROJEKTI

Detaljne informacije o edukaciji možete pronaći u sljedećim dokumentima:
Poziv
Program
Prijavnica
 Cijena edukacije iznosi 1.380,00 Kn po osobi plativo temeljem predračuna izdanog od straneUčilišta EU PROJEKTI. Za rane prijave do 11. travnja 2016., uz uplatu do 12. travnja 2016., Polaznicima iz iste organizacije i redovitim klijentima odobravamo dodatnih 15% popusta. Ukoliko se želite prijaviti, ispunite prijavnicu i pošaljite istu na e-mail adresu info@uep.hr. Nakon primljenog predračuna, potrebno je uplatiti iznos kotizacije na račun broj:HR5223400091110691294 kod PBZ d.d. uz oznaku plaćanja „Za edukaciju“ i poziv na broj predračuna.

Nacionalni program pomoći sektoru vina 2014-2018 – “Vinska omotnica”

Nacionalni program pomoći sektoru vina, tzv. Vinska omotnica, bit će opet otvorena za koji dan i dostupna za prijave tijekom ovog mjeseca. To je prilika za sve one koji su propustili priliku u dosadašnjim Pozivima na predaju projekata.

Podsjećamo, potpore se ostvaruju prijavom projekata kroz tri mjere. Najmanji iznos potpore je 3.000 eura, a najveći 1,5 milijuna eura, ovisno o mjeri, a za završene projekte isplaćuje se od 50% – 80% ukupno prihvatljivih troškova. Korisnici moraju biti upisani u Vinogradarski registar. Odluka o financiranju projekata donosi se u roku 90 dana od predaje dokumentacije uz mogućnost avansnog plaćanja.

Što govori statistika?

Za mjeru Investicija u vinarije i marketing vina do sada je 59 korisnika prijavilo svojih 88 projekata. Ukupno je odobreno preko 65 milijuna kuna potpora, sa prosječnim iznosom potpore od 740.000 kuna. Maksimalna dodjeljena potpora iznosila je 7,9 milijuna kuna, a najmanja 44.002 kune. Za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda korisnicima su odobrena 23 projekta u ukupnom iznosu od 20 milijuna kuna. Najveću potporu dobilo je Kutjevo d.d. (5,5 milijuna kuna), a najmanju OPG Đozo Nataša (38.668 kuna). Za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja dodijeljeno je ukupno 6,7 milijuna kuna za 23 projekta.

vino

Ima li još novaca?

U okviru sve tri mjere, do sada je ukupno odobreno 92 milijuna kuna potpore za 134 projekta tj. potrošeno je samo 20% sredstava u odnosu na ukupno raspoloživa sredstva do kraja 2018. godine. Dakle, novaca još ima napretek. S obzirom da su neki vinari svoje projekte do sada prijavili u sve tri mjere po nekoliko puta (što je u Vinskoj omotnici dozvoljeno), potičemo one koji to još nisu učinili da razmotre svoje planove, hrabro krenu u investicije i koriste bespovratna sredstva.

Više informacija pročitajte na linku.

Otvoreni natječaji za bespovratna sredstva

Norme, sustavi i znakovi kvalitete

aktivnosti: priprema, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja
raspoloživa sredstva: 38 milijuna kuna
datum objave: 7/2016
korisnici: mala i srednja poduzeća

Razvoj poslovnih inkubatora

aktivnosti: stvaranje nove i poboljšanje postojeće poslovne infrastrukture
raspoloživa sredstva: 152 milijuna kuna
datum objave: 5/2016
korisnici: općine, gradovi, županije, poduzetničke potporne institucije

Razvoj poslovnih zona

aktivnosti: stvaranje nove i poboljšanje postojeće poslovne infrastrukture
raspoloživa sredstva: 65 milijuna kuna
datum objave: 12/2016
korisnici: općine, gradovi, županije, poduzetničke potporne institucije

Internacionalizacija malih i srednjih poduzeća

aktivnosti: inozemni sajmovi, studije i istraživanja inozemnih tržišta, edukacija
raspoloživa sredstva: 38 milijuna kuna
datum objave: 5/2016
korisnici: mala i srednja poduzeća

Internacionalizacija malih i srednjih poduzeća

aktivnosti: strategije izlaska na strana tržišta, gospodraska izaslanstva, sajmovi
raspoloživa sredstva: 38 milijuna kuna
datum objave: 6/2016
korisnici: poduzetničke potporne institucije, općine, gradovi

Inovacije

aktivnosti: razvoj novih ili znatno poboljšanih postojećih proizvoda, usluga ili procesa
raspoloživa sredstva: 23 milijuna kuna
datum objave: 4/2016
korisnici: mala i srednja poduzeća (novosonovana – do 36 mjeseci)

Komercijalizacija inovacija

aktivnosti: komercijalizacija istraživanja i razvoja, transfer tehnologije, novi proizvodi
raspoloživa sredstva: 53 milijuna kuna
datum objave: 5/2016
korisnici: mala i srednja poduzeća (nova, start-up, spin-off)

Istraživanje i razvoj

aktivnosti: temeljna i industrijska istraživanja i razvoj do prototipa i demonstracije
raspoloživa sredstva: 760 milijuna kuna
datum objave: 4/2016
korisnici: mala, srednja i velika poduzeća, istraživačke organizacije

Razvoj centara kompetencija

aktivnosti: razvoj kapaciteta i infrastrukture za istraživanje i razvoj
raspoloživa sredstva: 798 milijuna kuna
datum objave: 6/2016
korisnici: konzorciji, klasteri, mala, srednja i velika poduzeća, istraživačke organizacije

Energetska učinkovitost u proizvodnji

aktivnosti: ugradnja solarnih kolektora, grijaćih pumpi i kogeneracije, gospodarenje energijom
raspoloživa sredstva: 304 milijuna kuna
datum objave: 2016
korisnici: mala, srednja i velika poduzeća

Energetska učinkovitost uslužnih poduzeća

aktivnosti: obnova objekata i uvođenje obnovljivih izvora energije, mjere energetske učinkovitosti
raspoloživa sredstva: 152 milijuna kuna
datum objave: 2016
korisnici: mala, srednja i velika poduzeća u sektoru turizma i trgovine

Prirodna baština

aktivnosti: izgradnja i obnova te opremanje posjetiteljske infrastrukture; obnova objekata, edukacija
raspoloživa sredstva: 380 milijuna kuna
datum objave: 4/2016
korisnici: nacionalni parkovi i parkovi prirode

Socijalne usluge za osobe s invaliditetom

aktivnosti: obnova smještajnih kapaciteta, prilagodbe prostora, nabava vozila, opremanje
raspoloživa sredstva: 250 milijuna kuna
datum objave: 6/2016
korisnici: 18 domova socijalne skrbi za osobe s invaliditetom

Socijalne usluge za djecu i mlade

aktivnosti: obnova smještajnih kapaciteta, prilagodbe prostora, nabava vozila, opremanje
raspoloživa sredstva: 250 milijuna kuna
datum objave: 6/2016
korisnici: 14 domova socijalne skrbi za djecu i mlade

Socijalne usluge deinstitucionalizacije

aktivnosti: izgradnja, obnova i opremanje prostora, nabava vozila, ICT oprema
raspoloživa sredstva: 273 milijuna kuna
datum objave: 6/2016
korisnici: 32 doma za socijalnu skrb

Energetska obnova zgrada (izrada dokumentacije)

aktivnosti: izrada glavnog projekta i elaborata energetske obnove zgrade
raspoloživa sredstva: 4,5 milijuna kuna
datum objave: 4/2016
korisnici: zgrade koje obavljaju djelatnost odgoja i obrazovanja (vrtići, škole, fakulteti)

Energetska obnova zgrada (radovi)

aktivnosti: rekonstrukcije krova, izolacije zidova, stolarija, rasvjeta, grijanje, ventilacija
raspoloživa sredstva: 50 milijuna kuna
datum objave: 4/2016
korisnici: zgrade koje obavljaju djelatnost odgoja i obrazovanja (vrtići, škole, fakulteti)

Energetska obnova obiteljskih kuća

aktivnosti: energetski pregledi, certificiranje, radovi (krov, stolarija, fasada, grijanje/hlađenje)
raspoloživa sredstva: 456 milijuna kuna
datum objave: 6/2016
korisnici: fizičke osobe (vlasnici stambenih zgrada/kuća)

Energetska obnova višestambenih zgrada

aktivnosti: energetski pregledi, certificiranje, radovi (krov, stolarija, fasada, grijanje/hlađenje)
raspoloživa sredstva: 684 milijuna kuna
datum objave: 6/2016
korisnici: fizičke osobe (vlasnici stambenih zgrada/kuća)

Nepoljoprivredne djelatnosti u ruralnom području (podmjera 6.2. i 6.4.)

aktivnosti: ruralni turizam, tradicijski i umjetnički obrti, usluge, prodaja lokalnih proizvoda
raspoloživa sredstva: u procesu odluke
datum objave: 6/2016
korisnici: poljoprivredna gospodasrtva

Mala infrastruktura u ruralnim područjima (podmjera 7.2.)

aktivnosti: sustavi vodoopskrbe, odvodnje i pročišćavanja, nerazvrstane ceste
raspoloživa sredstva: 1,1milijarda kuna
datum objave: 6/2016
korisnici: općine i gradovi do 2.000 (5.000) stanovnika, javna vodoopskrba i javna odvodnja

Lokalne usluge za ruralno stanovništvo (podmjera 7.4.)

aktivnosti: razna infrastruktura (vrtići, igrališta, dvorane, domovi, pješačke zone, …)
raspoloživa sredstva: 808 milijuna kuna
datum objave: 6/2016
korisnici: općine i gradovi do 2.000 (5.000) stanovnika, javna vodoopskrba i javna odvodnja

Vinska omotnica (sve tri mjere)

aktivnosti: investicije u vinarije i marketing, restrukturiranje, promidžba na trećim tržištima
raspoloživa sredstva: prema planu
datum objave: 4-6/2016
korisnici: proizvođači vina

Akvakultura

aktivnosti: izgradnja, rekonstrukcija i opremanje uzgajališta i mrjestilišta, vozila, plovila, teglenice
raspoloživa sredstva: 129 milijuna kuna
datum objave: 4/2016
korisnici: postojeći i budući vlasnici povlastice za uzgajališta i mrjestilišta

Popis otvorenih natječaja možete naći ovdje.

Mjera 7 predstavljena na Tjednu EU fondova

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, u suradnji s partnerskim institucijama, organiziralo je “Tjedan EU fondova” koji je održan u Zagrebu od 7. do 11. ožujka 2016. godine.

Svrha ovog petodnevnog događanja bila je široj javnosti i potencijalnim korisnicima predstaviti sve mogućnosti korištenja europskih strukturnih i investicijskih fondova, kao i dobrobiti koju oni nose Republici Hrvatskoj.

Predstavnici LAG-a Moslavine, Anica Lenart, voditeljica i Vlado Vujica, član LAG-a Moslavina, u petak 11.03.2016., prisustvovali su posljednjem danu u sklopu tjedna EU fondova, na kojem je bilo predstavljanje Programa ruralnog razvoja s naglaskom na mjeru 7.4., osobito interesantne za LAG-ove, ali i JLS-ove.

Pomoćnik ministra poljoprivrede, gdin Mario Njavro, otvorio je posljednji dan EU fondova, te je dao opće informacije o mjerama koje su bile raspisane, ali i o onima koje se uskoro očekuju. Zatim su prezentirane su mogućnosti financiranja putem Mjere 7 „Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim područjima“ nakon čega je održana i panel diskusija na istu temu. Sudionici panel diskusije bili su pomoćnik ministra poljoprivrede, pomoćnik ravnatelja Agencije za plaćanja, predstavnici konzultanata i bankarskog sektora, potencijalni korisnici mjere 7 te predstavnici Hrvatske zajednice županija i regionalne razvojne agencije. Na panelu se diskutiralo o iskustvima i rezultatima prvog natječaja iz mjere 7 te su analizirani uvjeti prihvatljivosti i moguće poteškoće s kojima se mogu susresti potencijalni prijavitelji na buduće natječaje. Najavljeno je i raspisivanje prvog natječaja za podmjere 7.2. i 7.4. koji se očekuje do kraja prve polovice 2016. godine.

Paneliste je usmjeravala i ispitivala predstavnica Ministarstva poljoprivrede, dok su prisutni sudionici priliku za postavljenje pitanja dobili nakon službene panel rasprave putem individualnih razgovora.

Uzimajući u obzir velik interes za ovu temu, Upravljačko tijelo najavljuje održavanje još sličnih događanja, o čemu će više obavijesti biti na stranicama Programa ruralnog razvoja

POZIV NA SKUP EDUKATIVNIH PREDAVANJA “AKADEMIJA za OPG”

Ekonomska klinika, neprofitna organizacija studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, koja u suradnji s mentorima i vanjskim suradnicima pružaju pomoć građanima, neprofitnim udrugama te mladim i socijalnim poduzetnicima.
Ekonomska klinika pokreće novi projekt – „Akademiju za OPG“ .

Akademija za OPG je zamišljena kao obrazovni program za sve OPG-ove koji se žele dodatno educirati o mogućnostima poslovnog usmjerenja prema poljoprivredi, o procesu apliciranja za sredstva iz EU fondova za male OPG-ove, pisanja poslovnog plana, efikasnog korištenja energenata, zadrugama i udruživanju te poticanju mladih na poduzetništvo u poljoprivredi.

Edukacije su besplatne, uz prethodnu najavu, i održavat će se u prostoru Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu. Akademija je koncipirana kao set od tri odvojena predavanja, u sljedećim terminima: 11.3., 18.3. i 1.4. Prvo predavanje se održava u petak 11.03. 2016. od 17:00 do 20:00 na temu „Povlačenje sredstava iz EU fondova za male OPG-ove i pisanja poslovnog plana“.

Link na poziv

Za sve informacije možete mi se javiti na mail: pbilac@ekonomska-klinika.hr ili na broj 0989321122.

www.ekonomska-klinika.hr

Poslovni uzlet grada Grubišnog Polja

 

Poduzetnici, obrtnici i svi zainteresirani,

Poslovni dnevnik, Grad Grubišno Polje i Bjelovarsko-bilogorska županija Vas pozivaju na besplatne edukacije  Poslovni uzlet grada Grubišnog Poljakoje će se održati 21. studenog 2015. u Centru za kulturu dr. Franjo Tuđman (Ivana Nepomuka Jemeršića 1).

Na edukacijama možete saznati važne informacije vezane za EU fondove za ruralni i regionalni razvoj, kreditiranje gospodarstava ili pak kako napisati kreditni zahtjev koji će bankama biti neodoljiv.

Edukacije o oglašavanju putem Facebooka i Googla naučit će vas osnove digitalnog marketinga te kako se povoljno oglašavati, a na predavanju o Cloud uslugama naučite uspješno poslovati i kada niste u uredu.

Možete saznati  sve aktualne informacije vezane za izmjene poreznog zakona, educirati se o financijskim instrumentima i aktulnim poticajima za investicije ili pak kako do sredstava za energetsku učinkovitost.

Nakon uvodnog dijela manifestacije svim sudionicima je osigurana besplatana zakuska!

Pozivamo Vas da čim prije pregledate raspored edukacija i osigurate svoje mjesto na predavanjima koje Vam mogu pomoći u poslovanju.

Ako želite pomoći svojim kolegama, poznanicima, poduzetnicima, obrtnicima i OPG-ima svog kraja, proslijedite im ovu informaciju kako bi se mogli prijaviti i besplatno sudjelovati na edukacijama.

Dođite i unaprijedite Vaše poslovanje!

 

Dodatne informacije:

 

Vodič kroz EU strukturne fondove za male i srednje poduzetnike

Objavljen je novi vodič kroz EU strukturne fondove za male i srednje poduzetnike (MSP). Vodič je predstavljen u okviru projekta “SMEPASS II – Pružanje savjetodavnih usluga malom i srednjem poduzetništvu, faza II”, koji se provodio u sklopu Operativnog programa za regionalnu konkurentnost 2007. – 2013. i bio je usmjeren na jačanje konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva u Republici Hrvatskoj. Cilj vodiča je nadogradnja na standardne „Upute za prijavitelje“ koje se izrađuju i objavljuju uz objavu svakog natječaja za sufinanciranje iz izvora sredstava EU-a. Namjera vodiča jest na ležerniji i neformalan način ukazati na postojeće rizike, opasnosti, ali i prilike o kojima se mora voditi računa u cjelokupnom procesu – pripreme za natječaj, izrade prijavne dokumentacije, prijave, praćenja procedure evaluacije, realizacije i ugovaranja sufinanciranja te provedbe samog investicijskog projekta. Nastojalo se, što je više moguće, konkretno prikazati potrebne korake u pripremi i prijavi projekata, ali se mora naglasiti kako je zbog posebnosti svakog pojedinog natječaja nemoguće u potpunosti pokriti i jamčiti precizan prikaz svih elemenata na koje se može naići u natječajima koji će biti objavljivani u predstojećim godinama.

SMEPASS II sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj u iznosu od 2.978.400 eura. Projekt je započeo danom stupanja Hrvatske u punopravno članstvo EU, a završio je 30. lipnja 2015. godine. Cilj Projekta bila je promocija savjetodavnih usluga malim i srednjim poduzetnicima te izravno pružanje besplatnih savjetodavnih usluga iz područja upravljanja kvalitetom i marketinga te razvoja proizvoda. Tijekom dvogodišnje provedbe 152 male i srednje tvrtke primile su besplatne savjetodavne usluge iz 14 različitih područja marketinga, razvoja proizvoda ili upravljanja kvalitetom.

Vodič možete preuzeti ovdje.